|
|
| 愛你的....朋友 |
多謝各位好朋友 =]
有的send sms 比我,
有的msn我,
有的打電話給我,
有的當面同我講.......生日快樂!
今年我很開心丫!
今日有嘉倫,肥豪,怪獸同敏 陪我過生日!
我地放學去左深水X 拎班衫,之後我就走左啦,
因為我趕時間,要番屋企同屋企人過,
所以我走先,佢地就繼續行街!
再說多次,我好多謝有好多人還記得我的生日,
我真係從心裡笑出來,thx for you all ~
其實時間那麼久了/....我們的關係有否增長過?變好過呢?
我知你是不想,只想做朋友,我也迫不了你,唉,
有可能我真的不是你喜歡的那種類型吧.....
你的msn名...變了........ friend only ....ok'
我明白你的意思.........
我15歲啦,又老左一歲了,
今年有很多唔開心及開心的事,但開心事也不能
不談到認識了你這位我愛的朋友...
|
| 發表時間:2009-11-09 09:09 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 駿文 =] |
to 駿文 :
又大一歲啦!
仲有兩個半鐘到就15歲啦!
好老 -,-
原來大心都係11月9號生日,
生日快樂丫!
期望你對我說的第一個生日快樂 =]
生日願望係能 ... 與妳一起
友誼永恆名單:佩琳(可以唔洗朋友),嘉倫,肥豪,澤漢,子健,
阿雋,肥熙,manna,紫菜, 怪獸,敏,思敏,波兒,
美兒,maggie(f.2),丫妹,琪,alan,雯,恩恩,花生,世川,汶鑫,丫羊,司徒........
還有很多好朋友未講,
你地要記得我生日丫!! XD
In this year, I am very happy that i can with you all make friend ... thank you ~
give me cm pls >.<
|
| 發表時間:2009-11-08 09:42 PM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 86 | »
|
|