*
*
*
*
*
*
*

Chun Man Blog★
★。我願做妳最後的後備。★
★。我對你不會要生要死。★
★。只求你永遠伴我一起。★
calvenli
暱稱: 駿文↗²
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
好友名單
2009-12-01

今日無咩做,

害怕失去保貴的東西…

不要不要!

今日班際跳繩 第 1   !

睇下,我地係得架!

點解要比自己衰落去先?

做好個詩歌比賽佢,好無?

大家齊心,星期4去練歌,

唔好再玩,大家一齊比心機,哈哈!

 

give cm to me ~~!

若我無了妳這個朋友,

我除了哭,還有什麼可以做?

                                                          古巨基 —      因為了解 所以分手

好有意思,我愛這首歌 ^_^

發表時間:2009-12-01 10:54 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

無特別..

今日嘉倫無番學 -.-

ok悶........

無咩特別野發生…

閱讀課時練歌...都唔算續歌,

講真,如果3A班再係那麼不團結的話,

我真係會好嬲,好唔開心,唔會想幫班再唱 -3-

因為真係好煩!!! 詩歌比賽係大家既事,

點解大家要咁自私,只係理自己的時間,

成日話趕,不過又理下幫手既人既感受?

佢地好用心的想搞好詩歌比賽,

但係點解要咁嘈?嘈樣米仲哂時間 ....- ,-

大家要團結一心唱好佢,唔好衰比人睇,

3 A   is the best   ^_^

放學就同肥豪佢地練跳繩,之後就去左曾大續籃球,

搞到傷哂,好痛丫隻眼 >.<

明天要班際跳繩啦!   加油丫各位    XD

      妳我現在連朋友也不像.......像什麼?  

我就像失去了很多好朋友似的......

 

照樣 聽聽我blog第1首  :        因為了解    所以分手

    ,<><><><>我好感動.......聽完我常常會想哭,對唔住.....

發表時間:2009-11-30 09:01 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 2369
今日人氣: 5
累積人氣: 8482
文仔 .=]