|
|
| 2009-12-01 |
今日無咩做,
害怕失去保貴的東西…
不要不要!
今日班際跳繩 第 1 !
睇下,我地係得架!
點解要比自己衰落去先?
做好個詩歌比賽佢,好無?
大家齊心,星期4去練歌,
唔好再玩,大家一齊比心機,哈哈!
give cm to me ~~!
若我無了妳這個朋友,
我除了哭,還有什麼可以做?
古巨基 — 因為了解 所以分手
好有意思,我愛這首歌 ^_^
|
| 發表時間:2009-12-01 10:54 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無特別.. |
今日嘉倫無番學 -.-
ok悶........
無咩特別野發生…
閱讀課時練歌...都唔算續歌,
講真,如果3A班再係那麼不團結的話,
我真係會好嬲,好唔開心,唔會想幫班再唱 -3-
因為真係好煩!!! 詩歌比賽係大家既事,
點解大家要咁自私,只係理自己的時間,
成日話趕,不過又理下幫手既人既感受?
佢地好用心的想搞好詩歌比賽,
但係點解要咁嘈?嘈樣米仲哂時間 ....- ,-
大家要團結一心唱好佢,唔好衰比人睇,
3 A is the best ^_^
放學就同肥豪佢地練跳繩,之後就去左曾大續籃球,
搞到傷哂,好痛丫隻眼 >.<
明天要班際跳繩啦! 加油丫各位 XD
妳我現在連朋友也不像.......像什麼?
我就像失去了很多好朋友似的......
照樣 聽聽我blog第1首 : 因為了解 所以分手
,<><><><>我好感動.......聽完我常常會想哭,對唔住..... |
| 發表時間:2009-11-30 09:01 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 86 | »
|
|