|
|
| 煩惱... |
暗戀難開心,相戀易開心......?
愛你的我願扮傻,但我也想知你對我的感覺是不是反感.......
講愛情,講友誼再之後是什麼?
今日我終於要面對現實........英文朗誦...
哈哈,多謝:諾希,幽靈,細m記
你地幫我寫中文讀音 XD,
原本我諗住拿住張紙讀的,
不過好似話唔得,
所以最後我用左我畢生既力氣背左兩段,(首詩有四段)
不過我都有65分 哈哈 XD 合格丫!
我也明白,我煩.......我也不想那麼過份的,
我好像記不起自己的身份和地位......
我是否變得很變態?妳的任何事我都好像很想知道,
就像侵犯你的私隱,難怪你覺得我煩.....sorry~
痛愛 .....
已習慣親朋好友問我怎會為你等
學會講只因這種狠深得我心
* 喜歡你讓我下沉 喜歡你讓我哭
能持續獲得糟蹋亦滿足
喜歡你待我薄情 喜歡你為人冷酷
若是你也發現 你也喜歡虧待我
我就讓你永遠痛愛著我 *
|
| 發表時間:2009-11-24 07:16 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| =] |
今日我要係咁避周玉芬,
因為我知如果我比佢見到,
我一定唔洗放學.....要背好英詩先好走.... >.<
o my god~我仲味背,明天就要比賽啦,
好怕......會好醜........
明天我同大家食完lunch,就要去沙田大會堂比賽....
不過我仲味背過.....所以我諗住拿住張紙讀,
好過無啦 XD
今日放學後同思敏,丫雋同波兒
去左M記等肥豪同敏,怪獸 =]
有D悶 , 之後同思敏玩15 20,
哈哈,思敏好屎丫,
希望你日後有機會贏到我啦 XD
今日好開心,因為............大家明吧 ~
來夜方長 ~~
你能否答我......
你與我的距離,是近了...還是遠了? |
| 發表時間:2009-11-23 11:11 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 86 | »
|
|