*
*
*
*
*
*
*

Chun Man Blog★
★。我願做妳最後的後備。★
★。我對你不會要生要死。★
★。只求你永遠伴我一起。★
calvenli
暱稱: 駿文↗²
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
好友名單
煩惱...

暗戀難開心,相戀易開心......?

愛你的我願扮傻,但我也想知你對我的感覺是不是反感.......

 

講愛情,講友誼再之後是什麼?

 

今日我終於要面對現實........英文朗誦...

哈哈,多謝:諾希,幽靈,細m記

你地幫我寫中文讀音  XD,

原本我諗住拿住張紙讀的,

不過好似話唔得,

所以最後我用左我畢生既力氣背左兩段,(首詩有四段)

不過我都有65分  哈哈 XD     合格丫!

 

我也明白,我煩.......我也不想那麼過份的,

我好像記不起自己的身份和地位......       

我是否變得很變態?妳的任何事我都好像很想知道,

就像侵犯你的私隱,難怪你覺得我煩.....sorry~

                                                                                                    痛愛   .....

                                                                             已習慣親朋好友問我怎會為你等
                                                                                  學會講只因這種狠深得我心

*                                          喜歡你讓我下沉 喜歡你讓我哭
                                                能持續獲得糟蹋亦滿足
                                                      喜歡你待我薄情 喜歡你為人冷酷
                                                            若是你也發現 你也喜歡虧待我
                                                                  我就讓你永遠痛愛著我                                             *


 

發表時間:2009-11-24 07:16 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

=]

今日我要係咁避周玉芬,

因為我知如果我比佢見到,

我一定唔洗放學.....要背好英詩先好走.... >.<

o my god~我仲味背,明天就要比賽啦,

好怕......會好醜........

明天我同大家食完lunch,就要去沙田大會堂比賽....

不過我仲味背過.....所以我諗住拿住張紙讀,

好過無啦 XD

 

今日放學後同思敏,丫雋同波兒

去左M記等肥豪同敏,怪獸     =]

有D悶   ,  之後同思敏玩15 20,

哈哈,思敏好屎丫,

希望你日後有機會贏到我啦 XD

今日好開心,因為............大家明吧 ~

 

來夜方長 ~~

你能否答我......

你與我的距離,是近了...還是遠了?

發表時間:2009-11-23 11:11 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 2369
今日人氣: 6
累積人氣: 8494
文仔 .=]