|
|
| ^3^ |
21-12-2009
今日聖誕崇拜... 肥豪唱歌仔 -3-
之後放學全班比人罰 >.<
罰左1個鐘!!
之後同嘉倫,丫雋 去左旺角 ^^ 諗住買野比 虧C敏 =]
之後我同丫雋搭火車去大圍,親手比 虧C敏 ^^ 點知去錯左 >.<
不過最後都到左,去左佢屋企^^ 睇兩隻小倉鼠,好可愛!
之後好彩佢都鐘意我送的禮物 =] 好有誠意的 =]
...................................................................
我竟然同肥豪...敏 撞禮物 cry >.<
點解架??? 大家都買同一樣野 -3- 連價錢都一樣...
我好想死囉 >.<
我一定要補送多一份先得 ^_^
虧C敏 祝你生日快樂, 希望你早日得到你想要的.... >.<
Happy Birthday To You ^_^ 虧思敏 ^^
|
| 發表時間:2009-12-21 05:46 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ^3^ |
20-12-2009
今日無咩事發生
陪丫媽去買電話 ^3^ anycall ~
之後去左同佢 睇 阿凡特 兩個半鐘 -3-
好長, 3D 戴那3D眼鏡 戴到好累,隻眼痛痛地 -3-
不過幾好睇, 如果有學生証, $80蚊!!!
最後有D好人死左,好慘 >.<
之後番屋企
同 虧c X 傾電話
玩2K10 left 4 dead ~ 有點悶!
聽歌仔 030
~ ending ~
give comment to me pls ^3^ |
| 發表時間:2009-12-20 01:03 AM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 86 | »
|
|