15-12-2009
今日又係無咩特別,
今日食完飯,個預備鐘都完埋,
我同嘉倫仲唔識死,仲係學校籃球場射波 XD
最後比 金洪發現,狂話我地,仲要我地放學拿埋手冊找佢,
不過我地最後都無 XD, 明天實比佢鬧死 .... 救命!
操行分唔算多,仲要日日比人扣!! Who can help me???
放完聖誕假就考試啦,今次無論如何都要比心機,F.3 成績 係 決定生死的 =] 我的好朋友你們要加油丫 =]
我與妳就像天隔一方的,我只能用我對你小小的記憶來想妳...
預祝 思敏 =] 美兒 =]
生日大大大大快樂 =] 希望你地願望能成真 XD
Give Cm To Me 作為我的能量 XD
14-12-2009
今日無咩特別,
音樂堂好怕怕,
因為我同嘉倫無咩練過,
XD 不過今日好彩唔洗唱住,
星期5先唱,可以著便服唱 =] lucky ~
我諗我地應該轉歌!因為童話好高音,
所以有可能轉低小小 XD
放學打波,整親嘉倫左手手指,sorry 。﹏。
恭喜 琳欣 英詩 拿 No.3 ^^,
雖然你話你退步了,但是盡力了咩都唔洗理啦 XD
下年再努力過! 加油!
期待星期5音樂考試 =]
和妳談話的時候,感到了很特別的感覺.....很奇怪/..
點解唔比cm我丫,好慘呢 >.<
11-12-2009
今日詩歌比賽,班班都好努力,唱得好感人 @.@
恭喜 3A 3C 3D 2C 2D 肥豪班拿第1 !!! 唱得好好聽 =]
波兒 思敏 個班 2D 拿 F.2 第1 !!!! 唱得好好聽 TOO =]
敏 怪獸 佩琳個班 2C 雖然無 第1 不過你地班都唔好放棄,
因為你地贏到的是大家的團結,大家的友情,對吧?be happy =]
我地 3A 班 拿 第3, 算係咁啦,我都講真團結就唔係好團結,
但係我知道大家都有盡力過,算你地啦 =] =] 好開心 =]=]
之後有個男人黎左唱歌,唱得好好聽!! 又好高音,把聲又靚,仲唱我首 ""衝上雲霄"" >.<
之後我同 嘉倫 丫雋 肥豪 漢 達 打波,
最後我地去左沙角同 MANNA MAGGIE 諾希 幽靈 溫子 謝子 打邊爐,
好好玩,大家都有講有笑,好開心,好耐無試過咁熱鬧啦 !
之後我同丫雋走先,佢地就周圍行
The End ~
比D 我同manna maggie 既合照你地睇啦 XD ,旅行實同哂你地個個影 ^^
班衫好靚 @.@ 粉紅色
10-12-2009
今日練歌勁唔順利,
講真,我見到其它班練得好團結,
你唔好練人地好唔好聽,人地團結就是力量,
我話知你地3A個個都有古巨基把聲,唔團結就等輸 !!
明天詩歌比賽啦,
我知道班班都有盡力的去練,
就算明天無得贏,都要輸得起 -3-
我識的人有 : 3A, 3B ,3C ,3D ,3E 2C , 2D
我會支持你地架 !!! ^ ^
Give Cm To Me Pls =]
★ 1 要掉位了 -3- 好唔開心囉, >.< 要掉去好遠,唔要丫 !! -3-
9-12-2009
今日心情好番了=]
哈哈,我今日放學同左嘉倫.丫雋.肥豪.manna,maggie去左視藝室,
XD 從新畫過 =] 希望夠時間星期6比人睇啦 XD
...今日無咩特別,約小小人星期5 打邊爐..唱K,
不過唔知去唔去得 -3-""
星期5就詩歌比賽,大家明天要努力練習,做好自己丫!!
好嬲 張XX班主任,佢成日屌我!!扣我分,佢實換我位去到鬼死咁遠... -.-
GIVE CM TO ME PLS ^^
8-12-2009
今日同manna..maggie一齊放學,
好耐無試過啦 ^^,行番去......隻腳好痛丫 @.@
多謝你地陪我去番屋企,XD!! 今日算是開心了 Thx ~
分了手也要開心,
雖然我知道你很開心,
大家大家!!!不要誤會,
我打這篇blog,唔係想點架,
因為我不想得罪你們......
我想這樣,我和妳也能做回朋友吧 XD
若我現在說我不再喜歡你了,
我算不算很花心? 根本不關我事吧,
拍拖是你們倆的事,就算你們將來真的一起了,我們也是朋友,
不關我事,管不了你們,不會怪人,也不會
覺得面左左等, 因為我都無權力去嬲,
我想我的qooza唔會再打關於""妳""的字句,
因為真的煩了我很久,我很久無開心過.......
現在也許放鬆了很多,至少我知道妳已找到你的目標,
那我現在也能開心的過嗎??
Be happy chun man ^^
give cm to me ok??
|