*
*
*
*
*
*
*

Chun Man Blog★
★。我願做妳最後的後備。★
★。我對你不會要生要死。★
★。只求你永遠伴我一起。★
calvenli
暱稱: 駿文↗²
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
好友名單
。﹏.

15-12-2009

今日又係無咩特別,

今日食完飯,個預備鐘都完埋,

我同嘉倫仲唔識死,仲係學校籃球場射波 XD

最後比 金洪發現,狂話我地,仲要我地放學拿埋手冊找佢,

不過我地最後都無 XD, 明天實比佢鬧死 ....  救命!

操行分唔算多,仲要日日比人扣!! Who can help me???

放完聖誕假就考試啦,今次無論如何都要比心機,F.3 成績 係 決定生死的 =]   我的好朋友你們要加油丫 =]

             我與妳就像天隔一方的,我只能用我對你小小的記憶來想妳...

 

       預祝   思敏  =]              美兒    =]

     生日大大大大快樂 =]   希望你地願望能成真 XD

Give Cm To Me 作為我的能量 XD

                                                                               

14-12-2009

今日無咩特別,

音樂堂好怕怕,

因為我同嘉倫無咩練過,

XD 不過今日好彩唔洗唱住,

星期5先唱,可以著便服唱 =]   lucky ~

我諗我地應該轉歌!因為童話好高音,

所以有可能轉低小小  XD

放學打波,整親嘉倫左手手指,sorry  。﹏。

恭喜  琳欣  英詩  拿  No.3     ^^,

雖然你話你退步了,但是盡力了咩都唔洗理啦 XD

下年再努力過! 加油!

期待星期5音樂考試 =]

                                           和妳談話的時候,感到了很特別的感覺.....很奇怪/..

點解唔比cm我丫,好慘呢 >.<

                                                                                                                     

11-12-2009

今日詩歌比賽,班班都好努力,唱得好感人 @.@

恭喜 3A 3C 3D 2C 2D     肥豪班拿第1   !!!   唱得好好聽 =]

波兒 思敏 個班 2D  拿 F.2  第1   !!!!  唱得好好聽 TOO =]

敏 怪獸 佩琳個班 2C  雖然無 第1  不過你地班都唔好放棄,

因為你地贏到的是大家的團結,大家的友情,對吧?be happy =]

  我地 3A 班 拿 第3, 算係咁啦,我都講真團結就唔係好團結,

但係我知道大家都有盡力過,算你地啦 =] =]      好開心 =]=]

之後有個男人黎左唱歌,唱得好好聽!!  又好高音,把聲又靚,仲唱我首 ""衝上雲霄"" >.<

之後我同 嘉倫 丫雋 肥豪 漢 達  打波,

最後我地去左沙角同 MANNA MAGGIE 諾希 幽靈 溫子 謝子 打邊爐,

好好玩,大家都有講有笑,好開心,好耐無試過咁熱鬧啦 !

之後我同丫雋走先,佢地就周圍行  

The End ~

比D 我同manna  maggie  既合照你地睇啦 XD ,旅行實同哂你地個個影 ^^

班衫好靚 @.@ 粉紅色

 

 

                                                                                         

10-12-2009

今日練歌勁唔順利,

講真,我見到其它班練得好團結,

你唔好練人地好唔好聽,人地團結就是力量,

我話知你地3A個個都有古巨基把聲,唔團結就等輸 !!

 

明天詩歌比賽啦,

我知道班班都有盡力的去練,

就算明天無得贏,都要輸得起 -3-

我識的人有   :  3A, 3B ,3C  ,3D  ,3E   2C , 2D

我會支持你地架   !!!     ^ ^

Give Cm  To  Me  Pls  =]

★ 1 要掉位了 -3-   好唔開心囉, >.<    要掉去好遠,唔要丫 !!  -3-

                                                                                                         

9-12-2009

今日心情好番了=]

哈哈,我今日放學同左嘉倫.丫雋.肥豪.manna,maggie去左視藝室,

XD 從新畫過 =]  希望夠時間星期6比人睇啦 XD

...今日無咩特別,約小小人星期5  打邊爐..唱K,

不過唔知去唔去得 -3-""

星期5就詩歌比賽,大家明天要努力練習,做好自己丫!!

好嬲  張XX班主任,佢成日我!!扣我分,佢實換我位去到鬼死咁遠... -.-

GIVE  CM  TO  ME   PLS   ^^

 

                                                                                                           

8-12-2009

今日同manna..maggie一齊放學,

好耐無試過啦 ^^,行番去......隻腳好痛丫 @.@

多謝你地陪我去番屋企,XD!!    今日算是開心了   Thx ~

                       分了手也要開心,

雖然我知道你很開心,

       

                        大家大家!!!不要誤會,

我打這篇blog,唔係想點架,

因為我不想得罪你們......

我想這樣,我和妳也能做回朋友吧 XD

若我現在說我不再喜歡你了,

我算不算很花心?         根本不關我事吧,

拍拖是你們倆的事,就算你們將來真的一起了,我們也是朋友,

不關我事,管不了你們,不會怪人,也不會

覺得面左左等,  因為我都無權力去嬲,

我想我的qooza唔會再打關於""妳""的字句,

因為真的煩了我很久,我很久無開心過.......

現在也許放鬆了很多,至少我知道妳已找到你的目標,

 

那我現在也能開心的過嗎??

Be happy       chun man    ^^

give cm to me ok??

發表時間:2009-12-03 11:02 PM  [ 訪客留言(123) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

...

今日我校係全方位學習日XD

我地班同3C班去左孫子山博物館到參觀,

車程勁長  -.-    悶到爆,唯有不停聽歌仔,

今日好想訓教 z z z

完左大約12:30,我.嘉倫.肥豪.丫雋.澤漢.達

去左第一城K.F.C  食野,好好味,$31蚊 ^^

之後我地就打籃球,

哈哈,現在連丫雋都打籃球啦 XD, 加油努力!

打完我就去左嘉倫屋到沖涼 ^^,

最後得我同澤漢自己番屋,

因為嘉倫同肥豪要去沙角找 敏 她們,

今天大概是這樣的,,幾開心  ^^

gIVE CM tO mE Pls ~~   >.<

因為了解  所以分手。。。古巨基    i love it ~

 

            有誰能告訴我好感的來原和結束的原因嗎?

我很想快點忘記妳,因為我知再這樣下去痛苦的只會是我一個人來承受......

 

發表時間:2009-12-02 10:52 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 2369
今日人氣: 7
累積人氣: 8484
文仔 .=]