2-5-2009
今朝9點幾同鉅出左去咩咩box打機~
去到機鋪一個人都無- -仲以為味開門~
玩灣岸玩到11點幾去返9龍灣搵 貓仔 盈 嘉嘉 包包 敏敏 純真
一齊去西9踩冰~
本來貓仔同嘉嘉話吾踩既~
不過我地個個都踩所以佢地都去踩~
入到去換好鞋~帶貓仔入去行冰先
貓仔行左幾步都好似就pk甘~好搞笑
嘉嘉好似一入到場就pk~真黑仔xd~
之後貓仔都慢慢學識左點踩冰~
跟住包包有2個fd黎玩~同佢地踩左一陣我地就閃人~
豐黎左搵我地~我地係西9 hea左陣鉅走先跟住我地又走~
包包同敏敏去沙田拎野~我地去返9龍灣打機~
去到9龍灣本來去銀星打點知吾入得~
就走上去德褔打~
行到去地鐵站搭緊電梯上德褔~點知嘉嘉話走先....
byebye都講吾切嘉嘉就走左
之後純真又閃埋~得返我 豐 貓仔 盈
上到去機鋪貓仔玩鼓機~豐諗住玩馬機但係太多人玩
佢無機會玩= =
包包同敏敏返左9龍灣食野~我地去搵佢地
貓仔要8點返屋企所以走先~
一齊食完野~去左觀糖
包包話返屋企1陣之後落返黎~敏敏跟左佢上去
豐話想飲啤酒~我就陪佢飲
佢飲得勁快-,-我飲左幾淡就無飲
驚返屋企又比呀爸 X...
跟住去左包包樓下商場行左陣
就彈左去藍田陪佢地買野~
豐吾知係吾係飲左酒= =個人玩high左
陪佢地買完野就上左盈屋企
我地一齊幫佢整返好部電腦就閃左去樓下個公園仔玩~
玩左陣啤牌就閃返屋企~
今日玩到好 支力...
3-5-2009
今日8點幾起左身打電話比盈 包包 敏敏叫佢地起身~
不過係得盈叫吾醒= =搞到佢今日遲到xd~
10點鉅到左~我打比貓仔佢話一陣黎~
我同鉅上左機舖玩灣岸~
個傻仔鉅吾知發咩神經-,-同人玩挑機
lose到咩咁=.=真係搞笑
玩左陣貓仔到左~同佢去左玩鼓機
跟住包包 敏敏 米粉都到左
係鑽石山hea左陣等呀盈黎~
等到佢黎到就一齊搭車入清水灣玩
貓仔話去1灘搵朋友~所以去左1灘玩
去到d女仔去左換3~我地放好野等佢地
d沙勁熱- -又多石仔行步路都要小心
我 鉅 貓仔落水先
我同鉅游左出去浮台之後又游返返去搵佢地
之後一齊去左租水泡
帶佢地一齊去浮台
去到浮台玩跳水~貓仔好搞笑xD~
係浮台hea左陣就返去~
係游水其間識左個好搞gag既救生員= =
佢仲係岸上面捉左住蜥翼仔比我地睇~個救生員真係好搞gag~
跟住貓仔又搵到佢個fd~
玩到差吾都~就沖涼換3閃人返屋企
係車到有一班人好嘈= =
阻左哂佢地訓教..
返到鑽石山就閃返屋企~
|