CaLvIn
calvinlee24
暱稱: CaLvIn仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
2009-12-01
2009-11-06
2009-08-31
2009-08-27
2009-08-26
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 44
今日人氣: 0
累積人氣: 415
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:灰....... )


2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


2009-05-03 分類: 未分類

2-5-2009

今朝9點幾同鉅出左去咩咩box打機~

去到機鋪一個人都無- -仲以為味開門~

玩灣岸玩到11點幾去返9龍灣搵 貓仔 盈 嘉嘉 包包 敏敏 純真

一齊去西9踩冰~

本來貓仔同嘉嘉話吾踩既~

不過我地個個都踩所以佢地都去踩~

入到去換好鞋~帶貓仔入去行冰先

貓仔行左幾步都好似就pk甘~好搞笑

嘉嘉好似一入到場就pk~真黑仔xd~

之後貓仔都慢慢學識左點踩冰~

跟住包包有2個fd黎玩~同佢地踩左一陣我地就閃人~

豐黎左搵我地~我地係西9 hea左陣鉅走先跟住我地又走~

包包同敏敏去沙田拎野~我地去返9龍灣打機~

去到9龍灣本來去銀星打點知吾入得~

就走上去德褔打~

行到去地鐵站搭緊電梯上德褔~點知嘉嘉話走先....

byebye都講吾切嘉嘉就走左

之後純真又閃埋~得返我 豐 貓仔 盈

上到去機鋪貓仔玩鼓機~豐諗住玩馬機但係太多人玩

佢無機會玩= =

包包同敏敏返左9龍灣食野~我地去搵佢地

貓仔要8點返屋企所以走先~

一齊食完野~去左觀糖

包包話返屋企1陣之後落返黎~敏敏跟左佢上去

豐話想飲啤酒~我就陪佢飲

佢飲得勁快-,-我飲左幾淡就無飲

驚返屋企又比呀爸 X...

跟住去左包包樓下商場行左陣

就彈左去藍田陪佢地買野~

豐吾知係吾係飲左酒= =個人玩high左

陪佢地買完野就上左盈屋企

我地一齊幫佢整返好部電腦就閃左去樓下個公園仔玩~

玩左陣啤牌就閃返屋企~

今日玩到好 支力...

 

3-5-2009

今日8點幾起左身打電話比盈 包包 敏敏叫佢地起身~

不過係得盈叫吾醒= =搞到佢今日遲到xd~

10點鉅到左~我打比貓仔佢話一陣黎~

我同鉅上左機舖玩灣岸~

個傻仔鉅吾知發咩神經-,-同人玩挑機

lose到咩咁=.=真係搞笑

玩左陣貓仔到左~同佢去左玩鼓機

跟住包包 敏敏 米粉都到左

係鑽石山hea左陣等呀盈黎~

等到佢黎到就一齊搭車入清水灣玩

貓仔話去1灘搵朋友~所以去左1灘玩

去到d女仔去左換3~我地放好野等佢地

d沙勁熱- -又多石仔行步路都要小心

我 鉅 貓仔落水先

我同鉅游左出去浮台之後又游返返去搵佢地

之後一齊去左租水泡

帶佢地一齊去浮台

去到浮台玩跳水~貓仔好搞笑xD~

係浮台hea左陣就返去~

係游水其間識左個好搞gag既救生員= =

佢仲係岸上面捉左住蜥翼仔比我地睇~個救生員真係好搞gag~

跟住貓仔又搵到佢個fd~

玩到差吾都~就沖涼換3閃人返屋企

係車到有一班人好嘈= =

阻左哂佢地訓教..

返到鑽石山就閃返屋企~

 

 

 

 

 



2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


2009-04-30 分類: 未分類

今日返學返9點半...不過吾知發咩神經8點40幾分就返左學校-,-

悶到仆街-,-諗住出去食煙.....

點知火機爛左..搞到有煙冇火..d fd話濟有煙冇火dump左佢喇..

好彩佢地味返吾係一定比佢到dump我枝煙-v-

搞到我要去問公廁呀叔囉火真係7.7

hea到9點半上去上數學又悶到pk-.-

訓又訓吾著..真係頂引-v-

跟住班fd返左~有psp打a_a

打到落堂~跟住去上吾知咩堂-.-聽埋上次考試考幾分

聽完就同班fd去左食煙~好難得4個一齊開煙

 

 

跟住去上P.E打左陣波放lunch

食完飯就返學上完堂就閃..冇咩野發生

跟住去左9龍灣搵鉅去咩咩box到打左陣機....

就閃返屋企.



2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


2009-04-29 分類: 未分類

東主之前有喜~吾得閒打qz
 

 



2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:...... )