今日2點半出左去德福打機~見返1大班中學fd~
真係好開心~玩左個幾鐘落左去宜家傢俬食熱9爆谷同雪糕
跟住同豐,鉅,浩行去怡屋企整電腦~行行下豐kai左係度跳黎跳去- -
去到怡屋企整完電腦就上左彩霞飲酒~
玩住韆鞦飲酒又玩圍梅~浩比我地3圍1
玩到好high跟住又去買啤牌玩
玩鏘大D係咁輸
不過吾洗我洗牌次次我都叫鉅洗牌xD`
玩到8點落左去淘大食M記~吹左陣水就各自度車返屋企~
今日玩到好開心好high又見返浩真係爽~!
我想又去飲酒ar~!~!!!
你知吾知道你好低能好弱智好白癡呀?
我好憎你呀...
你幾時先會變呀!!
我吾想你咁呀
你幾時先會肯改變自己呀!
我好討厭宜加既你呀...
我對住你好煩躁呀..
唉......
東主有喜休息一天
日子過得好慢幾時先有得放長假>-<
好苦悶..幾時有得一大班知心好友出黎吹下水飲下酒…
the end
今日心情唔係幾好…無咩心機..都唔知點解=[