-`allen之日記x_x
cam_bb
暱稱: allen x_x
性別: 男
國家: 香港
最新文章
一直以來相當安好”
自閉與成績
啤你
2009-04-27
明知我係甘就吾好痴埋...
文章分類
全部 (17)
【Daily。】 (5)
【What a mess。】 (8)
未分類 (4)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
dolly
2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


自閉與成績 分類: 【Daily。】

兩者沒關係=_______="

成績都okay.
德差我兩分=)

呢排同舞四周圍行-_-
比佢捉住周圍走囉咩事!

四個一齊都幾好丫
個feel幾好
好過得我自己一個串舞甘囉x)

自閉完.
on返msn比你地見下我啦.

英國時差已習慣-_-
旦都系見吾到君君??






訪客留言 (返回 cam_bb 的日誌)


B_b_kwAn_xD 於 2009-05-15 10:35 PM 發表:
哼!!
我ge all3n大爺啊x)
你記吾記得你應成過我咩咖x.x
仲記吾記得我ge愛的宣言.?.

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

記得記得"
Posted at 2009-05-19 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Shawdon720 於 2009-05-13 10:09 PM 發表:
你都呃我既-,-
又話悟0n msn都會打blog-,-
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對不起"
Posted at 2009-05-19 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



c_kimoj 於 2009-05-13 04:55 PM 發表:
老實講 我都吾多掛住你"
講笑x) 其實勁掛住你!
不過吾好系我發梗火果陣on得吾得牙-_-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你宜家係咪發梗火-_-?
Posted at 2009-05-19 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k3vInv___v 於 2009-05-09 07:50 AM 發表:
我都有掛住你wo--x)
近排成日唔見你--?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為我唔想見到你丫嘛x)
Posted at 2009-05-19 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Shawdon720 於 2009-05-06 07:08 PM 發表:
你0n黎比我地見下咋;
你快d 0n;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2009-05-19 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



B_b_kwAn_xD 於 2009-05-04 10:22 PM 發表:
我真系有掛住你咖!!
吾好嬲xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

me2"
Posted at 2009-05-19 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



B_b_kwAn_xD 於 2009-05-04 10:21 PM 發表:
你今日on左._.
我又見吾到-_-
吾通我地無緣-?-
嗚xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔會掛
Posted at 2009-05-19 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



foolish_b 於 2009-05-04 10:01 PM 發表:
commenT x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero0x0 於 2009-05-04 08:30 PM 發表:
 COMMEN+`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero0x0 於 2009-05-04 08:29 PM 發表:
 COMMEN+`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]