|
|
| 2008-07-14 |
分類: 未分類 |
今日又係晏起身@x@
晏晝同咗阿媽去咗
太子嗰邊食嘢@.@
食完行咗陣-.-
之後去買雞蛋仔食@x@
@v@買完嘢食就番歸打機
-__-超熱囉
一係落雨0.0
再唔係就出太陽-v-
-0-搞到唔多想出街
但係暑假冇理由唔出-6-
啲fd唔係番泰國就大陸=2=
再唔係就旅行=x=
=v=好怪住佢哋
冇得同佢哋行街@_@
要下個月尾-.-
佩佩又唔約我0-0
kuku又約我下星期-____-
千其唔好甩我底t^t
如果唔係我死比你睇-3-
xD"老公聽日生日了
唉-______-
._.落雨;;;太陽
唔想出-____-
-.-啲fd番工
救命.3.
我斬叉你-7-
-__-呢幾日約邊個好呢..?!
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-07-16 01:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
路過的'' 送上1個大大的cm'' 拿拿拿...要回水嫁'' 我會簽收架''xDDDD=)
|
網主回覆
-x-嗯 Posted at 2008-07-16 01:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|