candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥;阿bee
CWS``* (CICI68791917)
♥菊燕`
`♥yan.baby♥ (s051035325)
Fine-Eye (siuv1)
022 (jau_u)
- ★mingming;P (n93314441)
♥醉仔`
∵°kai豪∴び (oo11oo)
♥阿施`
♥阿楓`
♥豆豆`
``♥糖糖;) (TONGBABEv3v)
卡蚊♥×. (carman_kaka)
♥卓善`
♥柔柔`
wing (lily2210)
Viko (ada_66964892)
`鱅MiηG² ;b (yyfong)
♥佩佩`
每月文章

2010-05-28 分類: 未分類

28/5

而家既時間係6早2點幾;>
差唔多有成4個月冇打過blog`*

2月既時候有1大班好友陪住我`
去行街去影貼紙相;
新年嗰排`阿東比咗封利是我;
哩個阿哥可以話係最關心我嗰幾個:D
連利是都要佢催我搵佢攞.3.哈哈*
2月尾`開始番甜品課程;
同時間又要顧住個化妝考試;
細姑媽做我model=)
唉`哩個幾月;
同阿俊差唔多日日見;
唔好話咩.3.對佢愈嚟愈反感;
其實開始覺得佢好煩;)
由其開始番甜品既時候-,-

3月頭`有幾日好唔開心;
跟阿僑可以算是分了手.3.
成日喊;不過都好.有2位朋友聽我訴苦*
阿宜笨蛋;)
後尾`多埋阿FI;p
記得4/3嗰日番學;
同個fd喺樓下煲煙等埋另外個fd;
吐口水比食環署捉咗-3-
不過好彩`個女人見我病緊放我=p
5號同阿偉1齊咗.
唔開心嗰幾日有佢住我!3!`
喊既時候有佢;為我抹眼淚;
不過齊咗4日`分手了.
不明白自己為何短短時間已愛得這麼深.sobad;(
3月份入面有兩日同賴屎1齊飲酒;>
有次飲醉了`掉爛咗個玻璃樽.
跟住拎起啲玻璃醉介手-o-`
兩隻手都係血;
比賴屎制止咗我<3
嗰日激嬲咗佢xp
之後通完頂直接番學`
lunch;契老竇嚟咗搵我;
佢買咗消毒火酒同棉花嚟搵我-,-
唉`痛死;>
有日買咗2條英文2字母頸鍊;
1條比babylam;1條係自己=)
之前有1排同操兵開始傾計多咗;
後尾同佢1齊咗*
1個月裡分了手;
大家也沒說出口<3心照吧;

下篇繼續!3!`太多了

{}`繼續愛我好嗎?0?:2010-05-28 02:32 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


RACHEI13 於 2010-05-28 12:14 PM 發表:
Cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]