candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥菊燕`
♥邱邱`
♥彩玲`
♥白蔡`
- ★mingming;P (n93314441)
卡蚊♥×. (carman_kaka)
♥;娃2
熊貓 (hksar)
> ... (luck_boy)
♥小雨`
-〝 ... (iloveyou1996)
♥;阿君
♥潘潘`
♥阿娜`
~海海~ (awaaaaa)
長谷川 `-!i ♣'K娃`... (tamama09)
♥阿楓`
♥阿丸`
♥fAt琳`
♥豬豬`
每月文章

2008-07-27 分類: 未分類

*0*幾日冇打bl0g了
今日好早起咗身@x@
之後晨咁早搭咗小巴出葵芳-v-
再轉地鐵去尖沙咀@3@`
去到同阿媽啲fd去咗食自助餐*v*
之後佢啲去日本幫我買咗嘢;;;
另外就收到條手鍊^\/^
一條電話繩同波子頸鍊@\/@
正呀@v@收到超開心
今日食咗都0|<多嘢-v-
琴日老公又話打比我-.-
挑/_\都昆人既-.-v
都冇打過比我t33t`
今日都冇=x=
佢上次仲竟然唔記得打比我tim呀0.0
無奈囉-.-v
佢竟然唔記得咗我@x@
/口\佢係咪唔鍾意我了..!?
佢係咪對我淡晒了/3\..!?
唉.3.之後食完嘢去咗行商場
行完諗住搭番地鐵去葵芳-\/-
點知-.-v搵咗好耐先搵到路
真係熱到溶咗@^@
-^-之後搵多陣終於搵到
之後搭番去葵芳-v-
妖-.-去尖沙咀嗰時有八婆啤我
-0-起尖沙咀番嚟嗰時
又有八婆啤我-6-
今日咩料-.-v..?
我發覺我竟然幾日都冇打機@@"
真係難得-.-
做咩要暑假打風-0-?
點解要落雨-ww-!?
仲洗出街-vvvvvv-?
我仲想出街-.-v
我好掛住老公@v@
我之前仲起西九龍-2-
買咗對鎖匙扣-333-
佢仲未過得嚟攞t^t
佢遲下仲要番大陸<33"
我愛你呀老公@v@

{}`繼續愛我好嗎?0?:2008-07-27 06:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


sai yi 於 2008-07-27 10:13 PM 發表:
俾個cm啦`!

打甘多野既..
強.
記得一清二楚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

已經打少咗好多嘢-v-嘻;;;
謝你既cm仔@v@
Posted at 2008-07-28 11:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]