|
|
| 2008-07-28 |
分類: 未分類 |
今日好早起身@v@
十點幾到就起咗-v-
之後晏啲就沖涼洗頭-x-
要準備落青衣城@@"
阿媽首先出門口去青衣城=x=
攞飛@v@要入茶=]
1點3就就到我同老竇出-z-
遲到溶咗zzzZZzz......-3-
超想訓教哇-[呵=x=
之後就行咗陣@v@
就番屋企>3<`
救命-..-"
-_____-夜晚又打機
講番起都覺得自己傻咗-0-
今日朝早11點幾無端端更新-_-
更新咗4.0-_-`
之後搞到唔知點-X-
飲完茶番到嚟終於比我搞番掂-v-
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-07-28 08:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝-v- Posted at 2008-07-30 09:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@v@ Posted at 2008-07-30 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@v@謝阿妹;;;;
我想要你mSn''t^t` Posted at 2008-07-29 02:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
loyyan 於 2008-07-28 08:23 PM 發表:
比個cm仔你
|
網主回覆
@v@謝;;; Posted at 2008-07-29 09:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|