|
|
| 2008-08-11 |
分類: 未分類 |
今日十二點到就起咗身-_-
-3-之後老公打咗比我
同佢講講下-x-
我問佢係咪對我淡咗=-=
點解係都要呃我冇-x-
t/\t要我係咁問先至肯講
-v-我發覺我真係好愛好愛佢
咁耐以嚟;;
最愛既就係佢-v-
我真係唔想冇咗佢/_\
-^-其實我早就估到佢對我淡咗
唔係既話我都唔會問-v-
/_\由佢耐冇叫我老婆;;
傾電話嗰時冇咩講我就知咩事/_\
真係冇得挽t^t?
佢仲有冇愛我-x-?
我可以為佢改好多我唔好既嘢t^t
t33t為咗佢我可以改
-3-我知我脾氣差
我可以改-x-
-x-真係好愛佢好愛佢
你永遠都係我既最愛-x-
>v<我對你既感情從來都冇變過
=-=以前冇變過;;
而家冇變過t^t
將來都唔會改變/_\
-x-我都只係想你繼續愛我
我愛你呀老公@v@
佢朝早打咗比我/_\
-x-又話晏啲再打比我
都冇打到既-3-
之後晏晝冇出過街-v-
全日起足屋企慪-v-
起到打機-_-
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-08-11 06:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
家姐吾h0諗甘多啦; 可能系你多心姐@@; 每對情侶都系一開始好熱情; 慢慢就開始平和嫁啦; 你對佢既愛佢一定感受到既; 吾h0吾開心; 笑番啦;)'
|
網主回覆
/_\唉 Posted at 2008-08-12 10:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sai yi 於 2008-08-11 10:12 PM 發表:
家姐唔好甘啦!! 唔好傷心! 最多我多D黎CM俾你!
|
網主回覆
妹;;多謝你呀t^t Posted at 2008-08-12 11:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
妹;;多謝你t^t
希望會冇乜嘢吧t33t Posted at 2008-08-12 11:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|