|
|
| 2008-08-14 |
分類: 未分類 |
今日差唔多一點先至起身-v-
-333-第一時間開電腦
同糕糕,,肥琳玩咗陣勁舞;;
晏晝三,,四點嗰時;;
就換衫同阿媽去青衣城@x@
@z@行到落去青衣城嗰時
阿媽又話想去長發-v-
=-=之後又落咗長發
之後佢睇完嘢就番返青衣城>v<
第一時間去食嘢-x-
=v=餓到胃痛
食完嘢就行咗陣=x=
-w-之後行完就搭車閃
好掛住老公-3-
-/\-佢兩日冇搵過我
唉>v<
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-08-14 11:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
aH`恩 於 2008-08-15 08:10 PM 發表:
家姐可吾可以比你MSN我呀@@'
|
|
|
sai yi 於 2008-08-15 04:58 PM 發表:
CM =_= 我黎啦我黎啦.我終於黎啦..-__-
|
網主回覆
XD Posted at 2008-08-15 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=3=呵 Posted at 2008-08-15 04:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|