|
|
| 2008-08-18 |
分類: 未分類 |
今日第6日@x@
第6日佢冇搵我-,-
唉.3.始終點都好-x-
好掛住你=3=
今日晏晝同咗老母去青衣城@v@
行落去青衣城之前;起間鋪到買咗隻公仔@v@
去到青衣城;就同阿媽買飛@_@
買咗戲飛之後@_@陪佢行去長發;;
陪佢去間鋪到攞嘢=2=
攞完又行番去青衣城;攰撚到我飛起-x-
@x@之後去到青衣城;;傻慧落咗一層搵我-3-
同佢傾咗陣!_!就同阿媽食嘢;
食嘢又行咗陣@v@比我睇中咗件衫;
呵-.-叫咗阿媽買比我@x@
之後行多陣-_-凍到我飛起=O=
行完搭車番歸@x@
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-08-18 11:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
.3.唉 Posted at 2008-08-19 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝@v@ Posted at 2008-08-19 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|