candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥彩玲`
♥豆豆`
. sτℓ♥pha... (StephanIE__)
Viko (ada_66964892)
♣-{ 毅`! (leotmn715)
♥翠儀`
♥醉仔`
♥佩佩`
♥;阿璇
` ◆" -承諾×... (FoReVeR780)
♥傻惠`
-♥ღ蘋果× 姐°〞 +°... (RACHEI13)
. (chi_0504)
wing (lily2210)
C.yeewan (kAibAbI520)
♥;美雪
Fine-Eye (siuv1)
屁屁:D (smilebebe)
yarmi. (dangbebev3v)
♥;阿心
每月文章

2008-08-31 分類: 未分類

屌喇星.\/.以後31號會係我最憎既1日嚟!因為今日晏晝好撚唔開心-x-
今日係等到第18日;晏晝佢就sd訊息比我;講分手;
點解啲仔係咁撚鍾意講分手嗰時點都係要扮下偉大架*0*?
妖.3.之後打比肥琳訴;喊咗陣就冇嘢*0*
以後31日係我最憎既1日!以後都會係!
仲竟然識講笑話同笑得好撚開心囉-,-唉;
至幣其實係扮出嚟呢/_\今日先散;我邊有可能即時放我低?
之後mSn即刻又幾條仔溝我-,-唉.3.啲仔點講都好啦;
個個男仔都識話咩比先前嗰個愛我100倍;
又話咩會對我好好;鍚晒我;又話咩日日都比歡笑我;)
日日-,-?佢緊係唔記得自己住邊啦!
佢住元朗特登日日入嚟青衣比歡笑我?
真係講得好聽囉;試問有邊個會咁好先得架?
係仔都識講咩一生一世架啦;
哩啲咁既骨痺嘢都唔知聽幾多啦一年;
想溝女就講哩啲;溝到之後仲會特登講咁多比你聽咩?
所以話男人係犯賤;賤格;係講得冇錯!
之後晏晝就染番黑個頭;係咁溝啲水落啲染髮劑到*0*
等唔會咁上色;特登唔夠半粒鐘就即刻洗頭-x-
但係黑咗好多囉啲頭髮-,-仲要用迷你裝-,-又溝埋水;又用咗1細半咋-_-都上色?
千其唔好咁撚上色呀-,-你哩啲咁既黑既憂鬱色好同我快啲甩撚咗去呀;
之後夜晚就打比阿霆訴-,-哩排麻煩大家了@x@我會隨時搵你哋訴-v-
部手機又跌落地/_\點解今日係一個咁唔開心既1日?
今日1日之內經歷咁多唔開心既嘢-,-唉.3.

{}`繼續愛我好嗎?0?:2008-08-31 09:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


S-Ky=] 於 2008-08-31 09:11 PM 發表:
傻瓜呀..你真係唔好再諗喇>我覺得自己溝返黎果d條係最好既!
{講真xd''}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-,-唉
Posted at 2008-09-01 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]