|
|
| 2008-11-05 |
分類: 未分類 |
今日放學打完排;
同傻惠1齊走;
出到學校門口;
方宏珠出撚咗嚟;
話傻惠打電話;
又話我哋放咗唔番屋企;
條八婆係咁跟撚住我;
又話乜撚嘢我態度唔好;
之後隻ck鼠又講單嘢;
無撚端端整單咁既嘢比我歎\_/
煩完之後;
搭車番屋企;)
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-11-06 10:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
佢係咁架啦;忍下吧=) Posted at 2008-11-11 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
家姐`算啦:D ck出名賤開`俾佢教真系慘-口- 仲要做埋班主任...唉`
|
網主回覆
你哋好陰公xd` Posted at 2008-11-08 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
當然xd` Posted at 2008-11-08 09:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|