|
|
| 2008-11-14 |
分類: 未分類 |
今日早退咗*3*
個阿s!r唔q比我落醫療室*0*
最後都係比我煩到比我落;
1點幾同老母出咗去;
番屋企食嘢*0*
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2008-11-15 09:18 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
扮病-3- Posted at 2008-11-21 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
早退*v*正丫:D 我都想丫v3v番學好攰 淨系訓教=)都吾想聽書-v- 超晏訓丫上堂;
|
網主回覆
咁做咩唔早退*3*? Posted at 2008-11-19 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|