屌喇星-_- 又冇番到學了*3* 點解唔想番? 因為要賣旗=_= 拎多咗張假紙-v- 番咗既話好對唔住自己-,- 所以;;又慪咗起屋企; 訓咗陣教-_- 醒咗又冇嘢做; 又係同人傾計-_- 早知叫fd行街啦;( 陰公;]]]]]]