candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
`★幽:P (babEja1)
♥醉仔`
♥;kELLY
-〝 ... (iloveyou1996)
♥♥♥♥♥ (chriskit999)
♥將軍`
♥;欣2
♥;紙jaii
♥澀仔`
` ◆" -承諾×... (FoReVeR780)
♥莫琪`
022 (jau_u)
♥彩玲`
♥;美雪
♥阿施`
``♥糖糖;) (TONGBABEv3v)
♥阿誠`
cHriSty (C_CSH)
熊貓 (hksar)
-♥ღ蘋果× 姐°〞 +°... (RACHEI13)
每月文章

2008-12-27 分類: 未分類

晨早樓樓起身;
係咁咳/_\`
勁辛苦;
之後又食藥-_-`
今日又係照舊-.-
溫咗1科書;
搞掂埋啲嘢就落街;
今次喪比chingB催我耐*3*
對唔住`xd
chingB;貝貝;莫嘉琪;
3條友早到咗;
起郭怡雅打排;
我落咗去@v@
琴日比傻惠催我*3*
今次我催番佢xd
佢同阿常1齊過咗嚟*v*
我叫咗傻惠買包幼卡比我;;
多謝傻惠-3-
之後間唔中又咳1咳;
有班仔入咗郭怡雅;晏啲將軍嚟咗;
我無端端衝咗過去;
大嗌{軍軍}xd`之後又行番過去*3*
煲煙;打排;
過咗陣;班仔叫咗阿常過去-.-
後來先知有啲佢識;
比將軍捏頸-_-`
呶唔到氣-.-痛死咗!
之後條友搵個排打我*0*
屌.3.
臨走嗰時;
阿常;阿昇;1條仔過咗嚟;
阿昇問我攞電話號碼-_-`
本身都冇乜嘢-.-
最衰將軍;
佢同傻惠爆我電話號碼/_\`
之後搞到我唔比又唔好意思-.-
真係好想殺咗佢2個;
阿昇又話咩親自講先有誠意0,0
屌.3.講完就走咗-.-
唔係阿常;阿昇都唔會行過嚟問我拎\_/`
之後行第2條梯上車站;
行番屋企*3*
番到屋企食飯;
仲衰-.-仲衰過朝早-_-`咳唔停!
又同阿昇sd sms-_-`
夜晚;同阿麟傾電話-.-
佢用屋企;我用手機/_\`
傾咗成粒幾鐘*0*
oH no!今次爆分鐘爆死-.-

p.S;;今日阿達生日*v*
不過你去咗camp-.-
冇得同你慶祝了/_\`
同埋都好耐冇見*3*
唉.3.阿達@x@生日大快樂!

{}`繼續愛我好嗎?0?:2008-12-28 11:50 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


slUYl 於 2008-12-28 07:51 PM 發表:
c0mmENt4u`-v-*;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝>v<
Posted at 2008-12-29 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mango0131 於 2008-12-28 01:02 PM 發表:
CMCM,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝<33
Posted at 2008-12-29 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



choikary1314 於 2008-12-28 12:17 PM 發表:
CM;3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝阿蔡<3
Posted at 2008-12-29 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]