12點幾起身-_-` 其實早就醒咗; 不過好攰-.-懶起; 晏晝搞埋啲嘢; 同老母出咗青衣城*3* 去睇戲>v< {荒失失奇兵2}xd oK低能; 亦都oK好笑*v* 起m記買咗2個包包-3- 上車;阿媽食咗@x@ 番到屋企; 食完嘢又食藥-_-`