|
|
| 2009-01-18 |
分類: 未分類 |
★1月18`>33
今日9;00到醒咗.
又hea到11點幾12點到先肯起.
晏晝冇乜嘢做.
又係照舊冇出街-_-`
等老竇訓醒咗.開碟睇*0*
睇咗葉問!_!`
都oK好睇既-33-`
夜晚又溫書-0-`溫生物;化學;物理.
嘩*_*high撚到爆-,-
今日1月18*0*
阿麟-33-`生日大快樂.
唔好嬲我啦-_-`
遲下送番份禮物比你-0-`
如果你有上嚟睇既話.
就搵我啦.3.
kiu!_!`係我最愛既人.
阿麟係我好兄弟*0*
ching b.奀.君.醉.澀.睡.蕙.潘.貝.蔡.瘋;>33`
係我既好阿妹*_*
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-01-19 01:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝!_!` Posted at 2009-01-20 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
葉問好睇吧,咁乖.......溫書,加油,努力吧!
|
網主回覆
哦哦*33* Posted at 2009-01-19 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
外星人 於 2009-01-19 05:28 PM 發表:
快D減肥喇... 波羅包!!
|
網主回覆
係係係*3* Posted at 2009-01-19 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
不明人物 於 2009-01-19 05:26 PM 發表:
煩死你]'' 嘻嘻^^ 老婆,我愛你..
|
網主回覆
老公.我愛你*333* Posted at 2009-01-19 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|