candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥小雨`
♥;欣2
C.yeewan (kAibAbI520)
yarmi. (dangbebev3v)
♥;魅
♥卓善`
♥白蔡`
♥阿施`
♥阿樂`
♥;阿君
MMY:) (kaikaicc)
t!Ns (l0vetin)
siuRAIN (xiao_Rain)
-♥ღ蘋果× 姐°〞 +°... (RACHEI13)
♥fAt琳`
♥阿常`
♥八介`
♥;阿璇
蘇兒<3 (z0el0vE23)
- ★mingming;P (n93314441)
每月文章

2009-01-25 分類: 未分類

♥;;放假第2天;`

晨早樓樓比阿媽嘈醒咗-_-`
同老公sd咗幾個sms.
再起張床hea多20分鐘先起身-33-`
即刻起身搞掂埋啲嘢.
今日又係超凍-_-`好神手咁.沖涼洗頭用咗10分鐘.
琴晚都沖咗48分鐘-_-`破咗紀錄-,-
今日11點要出門口.3.
我9點幾起身.10;10去沖涼-0-`
我諗如果今日好似琴日咁.
沖48分鐘就真係唔得死.
老竇實鬧-_-`本身都冇諗住沖咁快.
老母話如果我又沖咁耐.老竇起身之後實鬧.
我1聽到話會比人鬧.
即刻沖-.-不過唔知會10分鐘搞掂-.-
最唔鍾意比人話.3.
同老竇老母出九龍塘*_*
要同啲親戚食飯-0-`
出葵芳搭地鐵到太子.轉.搭去九龍塘;
去又一城*0*
食餐飯都要晨早樓樓起身.
搞掂晒啲嘢出.
估唔到食餐飯都要咁複雜-0-`
食到好飽-.-
點知之後有個生日蛋糕.
補阿嫲之前生日>3333333`
食到飽晒.仲要整個蛋糕出嚟v_v
食完之後搭地鐵出番太子.
之後搭巴士番屋企-33-`

{}`繼續愛我好嗎?0?:2009-01-25 06:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


tina20071213 於 2009-01-27 07:56 PM 發表:
commMet=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝`;>33333`
Posted at 2009-01-29 12:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



A0x2 於 2009-01-26 09:03 PM 發表:
halo:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

蝦佬*3*
Posted at 2009-01-29 12:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]