♥10/2
衰撚咗v3v 上pe堂.同老公.肥波嗰啲. 比miss梁召咗上去xd 好罰唔罰. 罰起pe堂. 本身我要罰企-v- 但係我條腰痛. 加上有家長信. miss梁比我坐@v@ 放學都坐番半粒鐘*_* 日日都照舊. 冇啲新意-,- 放咗學同傻惠.肥琳. 老公嗰班出海旁. 煲煙煲煙同煲煙-.- 每日不外如是-_-`