|
|
| 2009-02-14 |
分類: 未分類 |
♥14/2
終於等到哩1日*v*
情人節v3v
晏晝整埋啲嘢.
出日本城搵傻惠._.
佢等咗我超撚耐-33-`
sOr呀-v-
之後起天橋上面睇住牛河同老公行過.
跟住行撚咗落去.
搵佢哋.
煲煙*0*
成日行嚟行去.
勁撚攰-,-
晏啲.傻惠番咗屋企.
見到豆豆嗰啲.
過咗陣.
老公同牛河.祺祺出咗長發.
我番咗屋企先.
8點幾到等阿欣同肥琳上嚟.
玩到11點到.
陪佢2個落車站.
等肥琳上咗車.
我同阿欣各有各番屋企*_*
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-02-15 10:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
*l0K;] 於 2009-02-17 08:46 PM 發表:
~_~咁你e家留意到未? 一句講哂;]勁似
|
|
|
*l0K;] 於 2009-02-17 05:17 PM 發表:
呵~_~kai惠qooza果張相咁似蘇x盈ga-,-唔知佢係米偷左盈果張相呢.勁似= =
|
網主回覆
係咩*0*?
唔多留意-_-` Posted at 2009-02-17 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*l0K;] 於 2009-02-17 08:21 AM 發表:
cM.........頂上
|
網主回覆
謝*33* Posted at 2009-02-17 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mmEnT -3- 情人節快樂... 啜啜 -V-
|
網主回覆
啜;姊妹x> Posted at 2009-02-16 09:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|