♥25/2
今日上咗2堂到. 數學堂.就落咗醫療窒-v- 早退!3!` 等老母嚟接我; 去咗青衣城KFC食嘢v3v 跟住曬相*0* 都只不過係曬6張咋嘛*_* 等咗差唔多1粒鐘; 番到屋企.呆坐起部電腦前面-_-` 阿媽超狗囉-33-` 又唔講話早退唔比出街*0* 今日早退完先講-.-