|
|
| 2009-03-16 |
分類: 未分類 |
♥16/3
英文堂勁撚好笑-_-`
坐咗過阿施.阿文.阿僑嗰邊玩;
飲飲吓水-v-
阿僑無撚端端引鳩我笑;
已經忍咗好幾次-0-`
啲水已經溜溜哋;
落咗地下-.-
最後嗰次;我終於忍唔到-_-`
1噴-33-`
嘰嘰`
佢條褲濕晒*0*
阿施1直睇住我忍同噴;
條友仔喪笑v3v
笑到收唔到聲*_*
第2次;番完埋位.
過咗陣又行咗過去拎枝水飲-_-`
阿僑行咗埋嚟;
佢啤住我-_-`我即刻諗起佢條褲-33-`
又忍唔住噴多次;
今次噴咗落阿僑張枱同埋地下.
我都唔想*0*
放咗學同牛河.肥邱.旗旗.
肥翁.阿僑嗰時上咗亮發樓*0*
煲煙.hea;
6;30到過oK搵阿媽番屋企;
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-03-17 07:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
幫你切鳩咗佢咪乜都唔痛囉-_-` Posted at 2009-03-19 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵x2;
閹咗就唔痛*33* Posted at 2009-03-17 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|