|
|
| 2009-03-30 |
分類: 未分類 |
♥30/3
朝早.同肥琳入咗5號梯;
搵阿僑同旗x2;
之後張浩文都嚟呓._.
煲完煙都1齊番學校*0*
今日唔洗停課v3v
開心*_*
放咗同肥琳.阿僑.肥翁.
阿楓.細龜.張浩文.俊仔煲煙*0*
傻惠同阿施嚟一嚟就閃-_-`
6;30到搵老母番屋企@x@
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-03-30 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝baby!3!` Posted at 2009-04-01 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|