candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥白蔡`
`鱅MiηG² ;b (yyfong)
♥ simmm. (Cshueknig)
. sτℓ♥pha... (StephanIE__)
熊貓 (hksar)
♥;kELLY
♥肥奇`
長谷川 `-!i ♣'K娃`... (tamama09)
二奶菇 (elishali2)
♥;紙jaii
蘇兒<3 (z0el0vE23)
雪麗 (myshirley903)
Viko (ada_66964892)
-♥ღ蘋果× 姐°〞 +°... (RACHEI13)
♥阿靜`
♥阿僑`
♥;紀2
♥豆豆`
雪雪雪 (KatSiuChi)
♥雪婷`
每月文章

2009-05-13 分類: 未分類

♥13/5

朝早4號梯煲煙-*
跟住就番學;>
交撚咗功課比人當冇交-v-
閱讀堂之後本應放學!3!`
要去功課留堂既人.
4;00就比何sir同miss梁帶咗上2樓*_*
爽到爆-0-`
叫定咗糕2幫我拎個袋落小食部.
老公同傻惠個袋比肥琳;>
同傻惠嗰啲傾計-_-`
miss陳無端端行過嚟問我個書包喺邊.
我話我冇帶袋.
跟住佢又問多次.
我同佢講話冇帶袋!3!`
我真係唔明袋同書包有乜撚嘢分別-_-`
不嬲學校都話總之夠A4 size;
擺到書既都帶得架啦-0-`
唉;之後佢搵書拍枱=)
係咁老啤我@x@
之後我鬧佢戇鳩*0*
佢行番轉頭問我講咩._.
我話我話你戇鳩囉!3!`
你聽唔到咩=D?
之後佢問我係咪玩佢;>
我話係明話佢*_*
跟住miss郭同miss霍過嚟同我傾-v-
4;15到啦!
傻惠借東東個袋扮有袋-33-`
有得話去廁所跟住走!
我就冇啦-v-
去廁所miss霍跟住晒;>

去完廁所就叫我坐最尾*0*
好想走出去;>
不過都冇走到-v-
4;35到啦;miss郭話搵唔到miss方.
放咗我走先*0*
之後即刻衝落地下攞袋出學校搵老公._.
去咗體育館門口.
等老公.阿璇.張浩文;>
煲完煙去咗橋到坐;
跟住同老公過咗4號梯到*_*
晏啲自己番屋企;>

{}`繼續愛我好嗎?0?:2009-05-14 07:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


kukyin 於 2009-05-17 11:23 AM 發表:
快d打qz啦你-_-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 成日都唔得閒打嘛-_-`
想搵我就打比我啦衰婆-*
Posted at 2009-05-18 10:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



melodykwong 於 2009-05-15 10:04 PM 發表:
家姐本人又黎xd.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乖阿妹;>
Posted at 2009-05-16 01:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kukyin 於 2009-05-15 05:50 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-16 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]