candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥君姮`
♥阿丸`
♥KK. (Maggie_ngok)
♥阿嘉`
豬豬 (pigpig_lee)
♥;阿璇
♥;kELLY
♥柔柔`
t!Ns (l0vetin)
♥八介`
Fine-Eye (siuv1)
♥白蔡`
wing (lily2210)
♥阿常`
♂B同學.﹏。 (bittersquas)
♥阿斯`
♥澀仔`
``♥糖糖;) (TONGBABEv3v)
` ◆" -承諾×... (FoReVeR780)
♥潘潘`
每月文章

2009-05-14 分類: 未分類

♥14/5

朝早過咗4號梯搵老公嗰啲煲煙;]
番到學校要操場集會-33-`
又係打咗鐘先入到學校-v-
集會完咗之後;`
miss梁過咗嚟搵我*_*
叫咗上7樓-0-`
上去寫口供紙-*
之後入咗701搵miss梁-_-`
miss梁要阿姨陪我落番課室;
落到課室-_-`
阿姨入咗嚟-v-
屌!3!`
miss郭寫紙叫我上7樓.
真係戇鳩-0-`
啱啱落嚟先知又有人嗌我上7樓.
之後同阿YO 1齊搭上7樓.
又係講番功課留堂單嘢=)
佢比我哋放學留30分鐘;]
唔洗留1粒鐘*_*
感謝=D
臨尾嗰堂週會唔洗上禮堂.
但係要作文-v-
統測作文-0-`
3;40放-_-`
遲咗10分鐘都算-*
跟住仲要鳩up多陣;D
唉.33.
個阿SIR又唔肯幫我簽定張紙;
佢話我同阿YO上7樓先.
到時幫我哋減時間;]
跟住同老公搭電梯上7樓.
蚊俊同阿YO行樓梯-v-
上咗7樓1陣.
張浩文比人留堂ava"
我抩掂留堂嗰邊之後諗住幫佢走-_-`
但係佢失敗咗-v-
之後留小食部搵老公.
同佢拎咗張浩文個袋出去先=)
去咗海旁公園仔.
屌.33.又會咁啱班f.1去撚咗嗰個幼稚園做義工-0-`
老公去買煙.
成班老師又唔知做乜撚嘢.
有個算係阿SIR既物體做咗過嚟-0-`
係咁鳩up;]
嘩._.
煩撚到嘔-v-!
過多陣老公就煩嚟;
不過又有龜-0-`
走撚咗去第2度-_-`
晏啲過OK搵老母買嘢食.
肥琳打完排就過嚟搵我;]
食完嘢走咗去買雪糕=D
跟住番屋企;`

{}`繼續愛我好嗎?0?:2009-05-17 11:26 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


natnat_yee 於 2009-05-17 09:55 PM 發表:
好吾順利bo你d行程xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咩好唔順利-0-`?
Posted at 2009-05-18 10:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]