|
|
| 2009-06-16 |
分類: 未分類 |
♥16/6
今日番學校考英文模擬試-33-`
跟住放咗同老公過4號梯HEA陣;>
入到去見到阿be同佢3個fd.
跟住有煙._.
阿be同幾個fd走咗又入番嚟;
原本買煙-v-
HEA多陣.
同老公閃*_*
老公送我搭車-_-`
晏晝嗰時.
miss霍打電話比我老母講-0-`
話我聽日後日停學-.-
唔洗番=D
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-06-18 12:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
嘻2*v*
唔該菜菜阿哥=D Posted at 2009-06-18 12:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|