candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥雪婷`
♥;帥糖
♥傻痴`
♥jimmy`
♥阿詩`
♥澀仔`
雪雪雪 (KatSiuChi)
♥;笨jaii
. (chi_0504)
♥八介`
♥阿施`
♥;欣2
啊威 (pk_520pk)
wing (lily2210)
`♥yan.baby♥ (s051035325)
♥菊燕`
豬豬 (pigpig_lee)
♥白蔡`
♥;阿心
熊貓 (hksar)
每月文章

2009-06-29 分類: 未分類

♥29/6

晏晝整完嘢自己搭車出荃灣-_-`
難得自己出荃灣-v-
跟住叫老公落定車站接我-33-`
落車見到佢唔舒服/_\`
話暈話想嘔!3!`
跟住上網吧;
杰同彥都喺到@x@
跟住老公嘔-33-`
真係比佢嚇死/_\`
跟住老公幫我比錢;
又轉機陪我*_*
拎咗老公1飛煙扯-_-`
佢包嘢好怪-0-`
冚家扯親都暈;頭痛;想嘔-.-
話咗1粒鐘;
跟住全部閃.v.
去咗德華公園*0*
坐咗陣去咗門口企喺到-_-`
雞蛋見到我-,-
打電話比我;>
不過我完全見佢唔到-0-`
之後去咗買酒-v-
跟住煲煙;
諗去邊*0*
最後上番網吧-_-`
玩多1粒鐘;
不過等老公玩埋-_-`
佢玩咗好耐\_/`
不過佢話唔番屋企住陪番我*_*
玩完;
彥同杰走咗-0-`
老公陪我去小樽食嘢._.
嘰嘰`
好味=)
之後老公同我行咗陣;
見到好多monchichi=33=
跟住送我去搭車;
不過老公行錯咗2次路-v-
行到我好攰-_-`
之後入咗間冒險樂園睇公仔=D
好多都好得意;>
跟住去到搭車了*_*
好想玩耐啲-,-
不過好攰-33-`
跟住番屋企;)
食飯食蛋糕*v*

{}`繼續愛我好嗎?0?:2009-07-01 01:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]