|
|
| 2009-07-13 |
分類: 未分類 |
♥13/7
今朝好早醒咗=D
跟住打電話比老公;
嘈醒佢-_-v
跟住自己起咗身;
等老母買早餐番嚟比我>3<
個胃勁痛-,-
晏晝4;00到換衫;
跟住同老母出西九龍!3!`
幫舅父交電話費;
當然交埋自己嗰份._.
跟住行咗陣;
見到2件核核突突既嘢係我附近行過-v-
即刻打電話講-_-`
跟住去咗吉野家食嘢*0*
食完繼續行v3v
行完就搭車番屋企;)
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-07-13 08:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
多謝蔡2;v3v` Posted at 2009-07-14 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
留番-3- Posted at 2009-07-14 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈.你打錯字xd. 係吉野家呀xd.殊!!我唔會同人講架la*v*
|
網主回覆
衰妹-v-
玩嘢v3v? Posted at 2009-07-14 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝^3^ Posted at 2009-07-14 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝-3-` Posted at 2009-07-14 11:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦-0-` Posted at 2009-07-13 08:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|