|
|
| 2009-07-18 |
分類: 未分類 |
♥18/7
11;30到起咗身v3v
跟住晏啲食完嘢就開始整嘢;)
1;45過啲同老母搭車;
出荃灣=D
行咗過荃豐<33
又去咗做facial._.
4;40到搞掂;
跟住去荃豐門口搵老公;
同老公煲煙;
跟住入番去行街-_-`
喺地下嗰層見到芒果-0-`
行完又過新之城行;
行晒.老公同我去車站!3!`
又煲煙.v.
跟車搭車番屋企*_*
番到屋企附近大風大雨-0-`
嚇得我以為已經掛咗8號波-x-
番屋企開餐-,-
好肚餓-v-
跟住飲埋啤酒=)
飽2`
快啲打完風;
唔好大風唔好落雨._.
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-07-18 09:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comment;> 我今日同佐嘉晴去荃灣;> 我地去影貼貼;> 條白痴仔整彼直d頭髮勒;> 得閒搵佢出街玩勒;> 佢應該ok耐冇見你;>
|
網主回覆
我都未搵晒自己啲fd出去-,-
睇下點啦;<3 Posted at 2009-07-21 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Hey.!! LonG TimE nO SeE~~xDD
|
網主回覆
喂=D jimmy!3!`
做咩咁耐都唔出嚟*0*? Posted at 2009-07-21 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我冇咁變態日日去=D
多數同老公去;)
我同佢唔係次次都行街@v@ Posted at 2009-07-20 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
e; 今日我都去左新之城w0*v*; 不過好似4點幾-_-;
|
網主回覆
哈2;)
4點幾嗰時我喺荃豐=D
下次打比我=) Posted at 2009-07-19 07:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|