candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥;阿bee
♥醉仔`
♥傻惠`
♥澀仔`
♥肥奇`
♥ simmm. (Cshueknig)
- ★mingming;P (n93314441)
卡蚊♥×. (carman_kaka)
♥;小棋
 -    瑞熙... (kaka5208)
♥豬豬`
♂B同學.﹏。 (bittersquas)
★kwanjai;D (kwanjai_55)
Fine-Eye (siuv1)
Viko (ada_66964892)
♥阿施`
♥麥精`
♥邱邱`
♥;欣2
♥八介`
每月文章

2009-07-24 分類: 未分類

♥24/7

朝早9;30起咗身-_-`
跟住食完嘢就開始整嘢;)
11;30到出門口;
搭車出長沙灣=D
食早餐-0-`
去譚仔雲南米線-,-
跟住行咗陣*_*
去咗萬零睇嗰啲買染髮劑<3
點知冇我用開嗰隻-v-
冇買到/_\`
跟住去明愛覆診;>
早咗10分鐘到*0*
等咗勁耐;
跟住嗌我個名-v-
度高磅重-.-
妖;嗰個姑娘整到我個頭好撚痛呀;
之後係咁wing-0-`
勁頭痛;
晏啲先冇嘢!3!`
2;30到啲醫生先番嚟;
跟住嗌名;
終於到我覆診了-v-
見完醫生落地下拎藥;
跟住去買燒賣魚蛋食;
個胃勁痛v3v
過地鐵站搵肥琳;
行香工<3
行咗上1樓嗰時買咗套睡衣=D
勁鍾意條裙._.
老母買兩套-,-
行多陣我隻痛痛哋又攰;
去買蛋糕;
跟住我同肥琳煲煙;
之後去車站;
番到屋企附近-33-`
老母比錢我落超市買-v-
惠康冇!3!`
藥房同士多都冇t0t
點解要咁樣對我呀/3\
跟住陪肥琳去m記買嘢食;
拎走`
跟住去多轉惠康;
最後冇買到/0\
番上屋企hea咗陣;
8;20到換衫;
同肥琳落長康籃球場;
跟住將軍打比我-0-`
佢無端端嚟咗-v-
跟住問我拎煙仔*0*
煲煙`
hea咗陣;
妹b都未過嚟-_-`
咁耐都未過;>
打電話比佢哋催<3
過咗陣佢同阿常終於過咗嚟;
玩完去咗廁卹附近;
跟住佢哋去咗7-11買嘢飲;
諗住去坐陣;
比繹軍打咗下-,-
搣咗嘢-_-`
1拳打落我手臂-v-
講過幾多次我有舊患架!3!`
仲咁大力\3/
去到嗰頭附近;
點知有1渣人喺到-0-`
跟住諗住去第到hea=3=
將軍話識得架喎*0*
我哋4個就去番7-11;
我同肥琳番上屋企先<3
佢阿嫲催佢;
跟住佢拎完袋陪佢落車站;
送佢搭車跟住番上屋企;
將軍打咗2次嚟叫我番過去喎*0*
不過都冇去到;
番到屋企勁耐仲好痛呀隻手同背脊=3=
隻手仲痺痺哋v3v
唔知會唔會瘀呢/_\`

{}`繼續愛我好嗎?0?:2009-07-24 10:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


popoyan1234 於 2009-07-25 10:57 AM 發表:
c0mment*V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝妹2;v3v
Posted at 2009-07-25 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charong 於 2009-07-24 10:41 PM 發表:
衰鬼xddddd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 yeeaaaaah=D
終於嚟了v3v
Posted at 2009-07-24 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]