|
|
| 2009-07-27 |
分類: 未分類 |
♥27/7
朝早10;00起身v3v
跟住整嘢;
食完早餐同老母去車站=D
老母去咗長康先;
跟住喺車站到等佢._.
超熱;)
跟住出旺角-0-`
行咗陣就去麵包鋪個門口<3
搵阿嫲`
去咗譚魚頭飲茶*_*
阿嫲比咗錢我-,-
點解愈比愈少t0t?
比咗$100;
吹漲/_\`
跟住同老母陪阿嫲去廣華;
見到阿嫲隻手咁;
好撚心痛/3\
跟住搞掂就陪佢去麵包鋪買嘢食;
之後佢搭車番屋企;
我同老母去咗行1陣;
去咗潮特到行咗陣;
跟住行旺中;
買咗1件吊帶衫;
1條吊帶裙=D
4條帶!3!`
行行下醒起自己搵工*0*
跟住問咗好多間鋪-,-
好多間鋪都話冇經驗唔請-_-`
明明自己做過嘢又唔記得.3.
番到屋企先記得t0t
唉/_\`
跟住搭車番屋企._.
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-07-27 10:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
飯焦^33^ Posted at 2009-07-29 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
丁僑<33333333 Posted at 2009-07-29 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
丁僑=D Posted at 2009-07-29 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zoo35 於 2009-07-28 06:48 PM 發表:
CoMmEnT`
|
網主回覆
thank you^3^ Posted at 2009-07-29 01:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx-3-` Posted at 2009-07-29 01:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝`<3 Posted at 2009-07-28 01:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|