candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
t!Ns (l0vetin)
♥;小棋
雪麗 (myshirley903)
♥醉仔`
♥翠儀`
♥阿僑`
♥宛宛`
♥醉仔`
長谷川 `-!i ♣'K娃`... (tamama09)
♥;欣2
熊貓 (hksar)
∵°kai豪∴び (oo11oo)
♥佩佩`
``♥糖糖;) (TONGBABEv3v)
♥;kELLY
siuRAIN (xiao_Rain)
莛 (TAMMY2007)
♥菊燕`
♥阿娜`
♥彩玲`
每月文章

2009-07-31 分類: 未分類

♥31/7

朝早8;00起身<3
食完早餐就開始整嘢._.
跟住11;30到出門口;
等車;)
搭落荃灣搵老公;
去搭地鐵v3v
搭到荔景肥琳又唔上喎-0-`
搭東涌線*_*
咁搞法啲車費唔洗要-,-
去動漫`
哩個時間冇上次咁多人-_-`
上次等嗰啲熱到癲-.-
今年好啲=D
好快入得.v.
老公買咗隻嘢比我=)
多謝老公`<3
跟住又多咗1隻細細隻公仔*0*
臨走嗰時._.
有段時間肥琳唔彩我t0t
跟住氹佢嗰時摑到隻手-.-
又紅又損-_-`
氹番佢就冇嘢了<3
去咗m記勁多人;
就冇食嘢`
搭番過荃灣;
去吉野家食嘢!3!`
好肚餓._.
食完老公出去煲煙-,-
之後番入嚟搵我-,-
跟住去咗網吧到玩-_-`
冇得玩勁舞-,-
跟住同肥琳睇笑片*v*
笑到死`
跟住出去煲煙*0*
夠鐘;閃`
老公陪我同肥琳過小樽食嘢;
老公係咁講笑;
肥琳係咁笑-3-
食咗半粒鐘=D
跟住老公陪我過番車站;
去車站途中見到阿施*_*
跟住就閃`
搭車番屋企._.
夜晚同老公`肥琳`廁紙4條友1齊傾電話;
1點幾覺得好肚餓;
sms老竇=D
叫老竇買嘢比我食`
1;40有嘢食*v*
好味`不過好辣-33-`
打電話比老公;
3;00到就訓教/_\`
勁快訓著咗v3v

{}`繼續愛我好嗎?0?:2009-08-01 03:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


sha_chi 於 2009-08-01 09:50 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 飯焦^3^
Posted at 2009-08-02 06:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-01 09:50 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 th`z<33
Posted at 2009-08-02 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-01 09:42 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 飯焦*0*
Posted at 2009-08-02 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-01 03:55 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 th5`<3
Posted at 2009-08-01 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-01 03:55 PM 發表:
no 1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 飯焦-3-`
Posted at 2009-08-01 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]