|
|
| 2009-08-12 |
分類: 未分類 |
♥12/8
11點幾起咗身*_*
食嘢同整嘢<3
2點幾搭車出荃灣=D
搵老公同牛河;
佢2隻嘢落咗機鋪-,-
等咁耐-_-`
我就去網吧門口煲煙*0*
等到佢哋嚟._.
又係煲煙-0-`
煲完煙就入咗網吧;
老公又幫我比錢;>
幫我買埋水!3!`
玩咗陣;
同老公走出去煲煙v3v
跟住又入番去-_-`
玩完就7;00過啲;)
老公肚餓;
同埋老公`牛河上咗m記@3@`
比番錢老公-v-
去網吧玩都唔冇比番佢=D
對面個麻甩佬望住我-0-`
妖`戇鳩鳩!3!`
跟住牛河又話我.3.
跟住走嗰時個變態佬又望我-v-
跟住老公同我`牛河去車站;
本身去咗43;
跟住去咗43B=)
老公陪埋我哋等車;
好多日冇同老公出街/_\`
勁掛住佢t0t
搭車番屋企;
同老竇老母食飯(3
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-08-13 01:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
th5`=D Posted at 2009-08-14 12:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-14 12:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
飯焦*0* Posted at 2009-08-14 12:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-14 12:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-14 12:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
飯焦<3 Posted at 2009-08-14 12:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`comment=] `comment=] `comment=] `comment=] `comment=] `comment=] no.1
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-14 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|