|
|
| 2009-08-13 |
分類: 未分類 |
♥13/8
1起身飲咗2啖生水-0-`
老母又唔早講碗嘢係生水喎-v-
條友喺到狂笑;)
吹漲`
晏晝都冇乜嘢做*_*
同肥琳玩勁舞v3v
夜晚同佢傾電話<3
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-08-14 12:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-14 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-14 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-14 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-14 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-14 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|