candy2004200
暱稱: -  阿yu♥
性別: 女
地區: 葵青區
最新文章
2010-05-29
2010-05-29
2010-05-28
2010-05-28
2010-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥阿娜`
屁屁:D (smilebebe)
C.yeewan (kAibAbI520)
♥;魅
`★幽:P (babEja1)
♥豆豆`
★`阿達 ;] (edcloveyuki)
022 (jau_u)
♥;阿璇
♥;紙jaii
長谷川 `-!i ♣'K娃`... (tamama09)
♥阿常`
 -    瑞熙... (kaka5208)
-♥ღ蘋果× 姐°〞 +°... (RACHEI13)
``♥糖糖;) (TONGBABEv3v)
♥卓善`
♥;kELLY
♥白蔡`
♥菊燕`
-〝 ... (iloveyou1996)
每月文章

2009-08-19 分類: 未分類

♥19/8

11;30到起咗身=)
晏啲就開始整嘢v3v
出門口;
搭車出旺角*_*
行咗過新之城門口-,-
等佢好耐a0a`
勁熱-v-
佢嚟到就去旺中行;
上咗3樓買手繩;
問條友幾錢!3!`
佢話$20;
肥琳上次買都$10咋喎-0-`
跟坐問番佢;
個女人話唔知-_-`
佢話條友去咗廁所未番嚟喎;)
跟住等條仔番嚟;
幫我哋綁條手繩*_*
肥琳都陪我買咗條=D
去咗2樓間嘢都睇啲鍊;
好想買嗰條頸鍊/_\`
又賣晒喎t3t
下個禮拜去買@3@`
嘰嘰`
跟住去朗豪坊;
去咗無印*0*
跟住去睇鞋=D
行完就搭車番屋企<3
番到屋企勁肚餓*0*
食嘢;>
8;00到落街買煙;
問老竇拎多$10買=D
買完煙去咗氹氹轉到坐!3!`
8;30到番上屋企._.
食生果同沙律;
食完就陪肥琳落車站等車;
影咗幾張相`
跟住番上屋企<3

{}`繼續愛我好嗎?0?:2009-08-19 10:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy2004200 的日誌)


christie060 於 2009-08-20 08:12 PM 發表:
★c0mm3nt=)要回唷
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 吾`
Posted at 2009-08-21 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christie060 於 2009-08-20 08:12 PM 發表:
★c0mm3nt=)要回唷
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 吾`
Posted at 2009-08-21 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yumi1356 於 2009-08-20 05:11 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝!3!`
Posted at 2009-08-21 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-20 02:36 PM 發表:
88 lu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

飯焦<3
Posted at 2009-08-21 01:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-20 02:36 PM 發表:
666666666
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 th5=D
Posted at 2009-08-21 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-20 02:35 PM 發表:
5.5.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 th5`
Posted at 2009-08-21 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-20 02:35 PM 發表:
4cm-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝=)
Posted at 2009-08-21 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-20 02:35 PM 發表:
3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 th5`
Posted at 2009-08-21 01:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-20 02:35 PM 發表:
2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 th5`
Posted at 2009-08-21 01:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sha_chi 於 2009-08-20 02:35 PM 發表:
11
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 飯焦<3
Posted at 2009-08-21 01:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]