|
|
| 2009-08-20 |
分類: 未分類 |
♥20/8
晏晝整嘢同老母出荃灣;
去咗荃豐=D
又去做facial-v-
跟住5;30過啲*_*
老公喺荃豐門口等我;)
佢等咗好耐!3!`
跟住同老公行咗陣;
搵番老母;
落咗地庫食嘢=)
食完嘢同老公行陣就去網吧打機;
9;00到就閃;
老公送我去搭車._.
番到屋企樓下;
叫咗老竇落嚟接我=D
因為7月節了=3=
有啲驚-v-
老公病咗同陪我;>
好開心<3
快啲好番呀!3!`
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-08-21 01:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-21 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
飯焦<3 Posted at 2009-08-21 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-21 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝-3-` Posted at 2009-08-21 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝*3* Posted at 2009-08-21 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
飯焦<3 Posted at 2009-08-21 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝=) Posted at 2009-08-21 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5` Posted at 2009-08-21 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|