|
|
| 2009-09-15 |
分類: 未分類 |
♥15/9
1;30到起身*_*
晏晝冇嘢做;)
又黃雨`又打風;
琴日晏晝8號波掛到今朝-v-
今日咁大雨-,-
冇出街=D
晏晝睇咗2齣嘢v3v
睇神奇4俠第1同第2集-3-
好悶-_-`
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-09-15 08:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
飯焦<3 Posted at 2009-09-16 11:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you(3 Posted at 2009-09-16 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
oh!3!`
th`5=) Posted at 2009-09-16 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|