|
|
| 2009-09-18 |
分類: 未分類 |
♥18/9
11;00起身*_*
食完早餐就開始整嘢-0-`
12;45到落長康;
去藥房睇中醫=D
有啲感冒!3!`
搭車出旺角-_-`
行咗陣就去搵老闆娘v3v
2;30開始番工;)
照舊番sal3s;
番到1半有條女嚟咗*0*
又係嚟做嘢@3@`
都唔嗌啲客既-,-
乜都唔講a0a;`
啲客全部歸我<3
1粒鐘都冇佢就走得-3-
有個八婆用個自以為好撚兇既眼神望住我;
同我講話佢自己睇喎;)
死戇鳩婆*0*
老闆娘叫佢星期1番;
6;00番工;
行陣街搭車過美景*v*
同老母食嘢=)
啲嘢好味<333333
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-09-18 08:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
th`5(* Posted at 2009-09-19 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you<3 Posted at 2009-09-19 09:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|