|
|
| 2009-09-28 |
分類: 未分類 |
♥28/9
12;30起身=D
晏晝整完嘢;
跟住表姨話今日唔出嚟*_*
夜晚老闆娘打嚟;
話條女聽日唔番工<3
叫我聽日番-0-`
有錢收-v-
番1;30放8;00;)
條腰都仲有痛-3-
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-09-28 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
飯焦<3 Posted at 2009-09-29 10:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you<3 Posted at 2009-09-29 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th5;> Posted at 2009-09-29 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
th`5; Posted at 2009-09-29 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you<3 Posted at 2009-09-29 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|