|
|
| 2009-10-17 |
分類: 未分類 |
♥17/10
12.30到起身=)
晏晝冇出街-,-
唉-3-明明又係約撚咗老公;
跟住佢又唔出得;
哩排好撚燥;
少少事又著鳩晒咁\_/`
不過真係好撚炆;
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-10-17 08:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thank you(3 Posted at 2009-10-19 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you<3 Posted at 2009-10-19 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx`!* Posted at 2009-10-19 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|