|
|
| 2009-10-21 |
分類: 未分類 |
♥21/10
今日喺屋企冇嘢做<;
睇雜誌玩勁舞-,-
baby同老公又要番學/_\`
哥2都未搵到工;
我唔番住了<3
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-10-21 10:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx your com23nt;*3 Posted at 2009-10-22 11:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt;) Posted at 2009-10-22 11:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
樂` 於 2009-10-22 07:28 AM 發表:
c0mMenT
|
網主回覆
thx your com23nt`*3 Posted at 2009-10-22 11:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt;) Posted at 2009-10-22 11:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|