|
|
| 2009-10-22 |
分類: 未分類 |
♥22/10
朝早11.35起咗身;)
訓教嗰時發咗2個惡夢-3-
好恐怖/_\`
晏晝整嘢同老母出葵芳;
買咗冷麵食*_*
跟住行葵廣;
開咗sasa特賣場*0*
入咗去買髮卷同甲油-,-
阿媽都有買<3
跟住去睇衫;又買嘢-3-
阿媽買咗1件衫同1對boot;
我又買咗對鞋同件褸;
今日買啲嘢全部都平*v*
行街嗰時見番2個之前學校既人!3!`
1個見我唔到;
1個同佢咁啱擰1擰轉身;
眼神接觸-_-`
唉無奈-,-都唔知做乜;
晏啲同老母買埋嘢飲;
搭車番屋企:D
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-10-22 10:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
c0mment for you.... 要回架^_^
|
網主回覆
thx your com23nt(; Posted at 2009-10-24 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt*a0a;` Posted at 2009-10-24 01:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt`; Posted at 2009-10-24 01:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt*3 Posted at 2009-10-24 01:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|