|
|
| 2009-10-25 |
分類: 未分類 |
♥25/10
較咗鬧鐘朝早8;00=D
跟住嘈醒咗;
勁眼訓-,-咪又繼續訓;
嘈咗2-3次;
索性較佢8;30;)
跟住嘈咗幾次-,-
較佢9;00`-3-
再嘈;頂唔撚順熄q咗佢;>
9;30到起身整嘢;
今日嚟嘢;超痛\_/`
接近12;00同老竇老母出旺角;
去咗夾糖食;
早餐都未食走去夾糖-v-
過新世紀廣場-0-`
去潮館搵細姑媽先;
肚餓食嘢先=)
跟住嬸2`堂細佬;
大姑媽同阿嫲陸續過嚟;
飲完茶去粉嶺;
阿嫲比咗啲爆我*_*
之後拜山-3-
拜完就食嘢;
搭番車落青衣城;
去大家樂食下午茶<3
食完嘢去咗買早餐;
搭車番屋企*3
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-10-25 07:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx your com23nt<3 Posted at 2009-10-28 01:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt`;-* Posted at 2009-10-28 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt<;` Posted at 2009-10-28 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt;} Posted at 2009-10-28 01:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|