|
|
| 2009-12-21 |
分類: 未分類 |
♥21/12
9;10`打電話比老公;
嘈醒咗佢-3-
10;00`我起身整嘢<;
12;00`搭車出西九龍:D
去橋搵老公;
之後同老公遊-_-`
喺商場兜圈-0-`
跟住去咗樓梯煲煙*
2;00`老公要番返學校;
出到商場我自己入番去;
行陣街*_*
之後番屋企食嘢:D
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2009-12-21 09:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
v3v`thx your com23nt; Posted at 2009-12-24 05:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt<; Posted at 2009-12-24 05:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt;) Posted at 2009-12-24 05:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt:D Posted at 2009-12-24 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
v3v`thx your com23nt; Posted at 2009-12-24 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx your com23nt<3 Posted at 2009-12-24 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|