|
|
| 2010-01-15 |
分類: 未分類 |
♥15/1
番課程:D
上晝candy番嚟陪我哋2粒鐘;
lunch`同咗阿誠;阿詩;阿俊;阿康;
阿靜;阿堯;阿婷;阿箕;
去吉野家食飯!3!`
食完飯煲陣煙;
番返去上堂*_*
今日嗰個miss;咩咩咩jessica教-.-
悶撚咗成日=)
放咗哲搵tango幫我焗油;
之後校長話冇人通知佢個房要用;
搽咗4分1要去洗頭-0-`
跟住tango幫我嗱嗱聲搽晒成個頭就洗;
冇得焗呀今日<3
陰公-v-
整完之後番屋企<;
|
| {♥}`繼續愛我好嗎?0?:2010-01-17 10:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx your com23nt=) Posted at 2010-01-23 03:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
a3a`thx your com23nt; Posted at 2010-01-23 03:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
v3v`thx your com23nt; Posted at 2010-01-23 03:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|